Τρίτη 13 Απριλίου 2010

Σε θέλω...

Μου αρέσεις.
Σε θέλω.
Γουστάρω που είμαι μαζί σου.
Περνάω όμορφα.
Δεν είναι μεγάλα λόγια.
Είναι λόγια απλά, μα αληθινά.
Είσαι εδώ για να με σώσεις.
Κρατιέμαι από εσένα.
Στηρίζομαι σε εσένα.
Μη μ'αφήσεις. Χάθηκα.
Όλα αυτό τον καιρό είναι χάρτινα.
Και εσύ είσαι η μόνη αλήθεια.
Γίνε ο έρωτας που δεν γνώρισα ως τώρα.
Είσαι άνθρωπος που ονειρεύεται.
Ίσως με έχεις ήδη στα όνειρα σου.
Εγώ σε έχω πλέον.
Κράτα με, μέσα στα όνειρα σου.
Νιώθω ασφάλεια. Το έχω ανάγκη.
Σε φωνάζουν ''Φαντομά''.
Σε λένε Δημήτρη.
Σε λέω ''έρωτα''.
Σε γνώρισα υπό περίεργες συνθήκες.
Από την αρχή με τράβηξες.
Ίσως να'ταν το βλέμμα σου.
Ίσως η χροιά της φωνής σου.
Ίσως η ευφυία σου.
Ίσως όλα αυτά μαζί και πολλά άλλα ακόμη.
Στην αρχή, κάναμε παρέα.
Σ'έβαλα για τα καλά μέσα στην κοσμοθεωρία μου.
Τώρα περάσαμε στον έρωτα.
Ήταν από την αρχή υγιής σχέση. Δε φοβάμαι.
Όταν έχω εσένα δίπλα μου, δε φοβάμαι.
Εσύ δεν βάζεις τον εαυτό σου σε σύγκριση με άλλους.
Εσύ δεν έχεις την ανάγκη να παραστήσεις τον μάγκα.
Γιατί, ξέρεις να επιβάλλεσαι.
Είσαι τρυφερός και γλυκός.
Δεν είσαι αυτό που έψαχνα, σίγουρα.
Ούτε θα σου πω πως σ'αγαπάω.
Θα σου πω μόνο, πως σε ευχαριστώ.
Σ'ευχαριστώ που τώρα είσαι στην ζωή μου.
Σ'ευχαριστώ που με σέβεσαι και που ανέχεσαι όλα τα παλαβά μου.
Μην σκέφτεσαι το μέλλον.
Δεν ξέρω ούτε και εγώ τι θα γίνει στο μέλλον.
Δεν ξέρω αν θα'μαστε μαζί το καλοκαίρι.
Ζήσε το τώρα. Είναι πολύ όμορφο για να το χάνεις.
Κράτα με κλεισμένη σ'αυτό το όνειρο.
Και εγώ στο ορκίζομαι.
Δεν θα σε προδώσω ποτέ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου