Κυριακή 2 Μαΐου 2010

Σκέφτηκες....

Σκέφτηκες ποτέ, πως θα'ταν αν δεν ζούσα?
Σκέφτηκες ποτέ, πως θα'ταν αν δεν σου γελούσα?
Σκέφτηκες ποτέ, πως θα'ταν αν δεν περίμενα να ακούσω την φωνή σου?
Σκέφτηκες πως θα'ταν αν είχα φύγει από τον πρώτο χωρισμό?
Σκέφτηκες ποτέ να μου πεις ''σ'ευχαριστώ''?
Σκέφτηκες πως θα ένιωθες αν πέθαινα για εσένα?
Σκέφτηκες πως θα ήμασταν αν δεν σου γκρίνιαζα?
Σκέφτηκες πως θα'ταν αν δεν ζηλεύαμε ο ένας τον άλλον?
Σκέφτηκες πως θα ένιωθα αν με απατούσες τώρα?
Σκέφτηκες πως θα ήταν αν δεν γνωριζόμασταν ποτέ?
Σκέφτηκες πως θα ήμασταν τώρα, αν δεν είχα έρθει τότε που μου το ζήτησες στο internet cafe, για να σε δω?
Σκέφτηκες τι θα γινόταν αν σε είχα σκοτώσει εκείνο το βράδυ?
Σκέφτηκες που θα ήμουν τώρα, αν τότε που σου είχα πει ''Τέλος'' το εννοούσα?
Σκέφτηκες τι θα ήσουν χωρίς εμένα?
Σκέφτηκες τι θα ήμουν χωρίς εσένα?
Σκέφτηκες πως θα'ταν αν δεν αγαπιόμασταν?

Σκέψου όλα αυτά και ζήσε την κάθε στιγμή, όπως αξίζει.
Σκέψου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου